Onintelligente gesprekken voor de massa

Forum / Weetenschappen der Dompraet / Huisman on tour       

Pagina 9 van 12 ---- [1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] - 9 - [10] [11] [12]
Ferdau 


30-01-2009
10:50:09
Ik zou zeggen dat het een baby pony is. Erg goede foto inderdaad, kijk ook even naar die lach.

Hilberto 
Admin

30-01-2009
11:36:47
Doet denken aan 'Arjen de schaapsherder' ?

Eelco 
Student

30-01-2009
15:47:38
Quote :
Doet denken aan 'Arjen de schaapsherder' ?


Leg uit.


Hilberto 
Admin

30-01-2009
16:37:59
Een of ander liedje dat iemand (volgens mij Huisman himself) eens aansleepte over een zekere Arjen die schapenherder was en dat een heel mooi beroep vond. Het nivo is uiteraard vrij ver onder het vriespunt, maar je mag het (geheel op eigen risico) best eens bij elkaar googlen.

AJ 
Stokbole bakker

31-01-2009
13:29:47
Voor de liefhebbers: http://www.youtube.com/watch?v=EjFzQUf1ubw

Eelco 
Student

31-01-2009
13:57:38
Wat een geweldig nummer. Inderdaad vrij ver onder het vriespunt, maar poetisch gezien uitermate verantwoord.:)

Hilberto 
Admin

31-01-2009
15:41:28
Zo'n link klik je dan toch weer aan. Na dertig seconden weet ik dan wel weer genoeg..

Sorry jongens. Ik had er nooit over moeten beginnen.


Bee 


01-02-2009
21:50:45
Ik zal maar even voldoen aan de verwachtingen die jullie van mij hebben:

Was het een Falabella?


Hilberto 
Admin

07-02-2009
14:07:29


Eelco had inlogproblemen en vond het toch nodig deze foto op het forum te laten verschijnen, dus vooruit dan maar. Ik moet zeggen dat er wel eens noodzakelijkere foto's gepost zijn.. (lees : GRRR !!)

Bijgaande tekst zal ik dan ook maar even doorpassen :

Quote :

Zit nu btw net een paar uurtjes in Christchurch, NZ. Vanuit de lucht al vele vulkanen en meertjes kunnen zien. Ziet er veelbelovend uit. Wel een stuk frisser hier. 21 graden, tegen 40 in Sydney. Maar voor een wat actiever deel van m'n reisje ook wel zo lekker. Nu ook 't verst van huis, met een tijdverschil van 12 uur!



Meneer heeft weer een nieuw hoofdstuk te pakken in ieder geval. NZ staat ook absoluut op mijn lijstje van bestemmingen die bekeken moeten worden. Ik denk dat we wel weer wat mooie plaatjes kunnen verwachten.

12 uurtjes tijdverschil rekent iig gemakkelijk :P

Owh, en Eelco, waarschijnlijk zijn de koekjes uitgeschakeld in je browser. Tools, options, privacy --> ff lager nivo kiezen. Zoiets. Maar je zit de volgende keer vast op een ander machientje te pielen en dan heb je nergens last van :)


IL Fenomeno 
crematoriumtest...

08-02-2009
04:19:18
Ik kan nu iig weer een berichtje plaatsen. Tot nu toe bevalt NZ me goed. Christchurch is iig wel een leuke stad. Dinsdag, de 10e dus, kunnen we onze huurauto ophalen. Het is een Mazda Bongo, oftewel een lompe bus. We kunnen zelfs 8 personen kwijt. Misschien wat Aziaten rondrijden en zo de kosten er weer uithalen ;-)

In Sydney trouwens nog even naar de Blue Mountains geweest. Erg mooi om te zien. Blij dat ik die nog even mee heb gepakt. Hier een paar plaatjes:








[Bewerkt op 08-02-2009 - 04:39:28]


Hilberto 
Admin

08-02-2009
09:26:01
Nou, de 'Drie Gezusters' zijn er mooi op gekomen (3 spitsjes, foto 1 en 3). Zo kan zo'n term toch binnen 2 dagen geheel van betekenis veranderen. Dit voor de Groningen-gangers die afgelopen vrijdag om 5 uur thuiskwamen..

Ennuh, de bergen zijn een beetje blauwig van de Eucalyptusdampen, schijnt t. Hence the name. Tot die conclusie kwamen we (Eelco, Wikipedia en ik) tijdens een eerdere MSN babbel over het gebiedje. Dit in het kader van de interessante aardigheidjes zonder praktisch nut.


IL Fenomeno 
crematoriumtest...

09-02-2009
05:24:54
Ik ben overigens blij dat ik uit Australie weg ben. Het gaat daar helemaal mis met die bosbranden. Toen ik zaterdag uit Sydney vertrok waren ze al erg bang voor de huidige week. Ik kon toen in de stad ook al een sterke brandlucht ruiken. De voorspellingen waren toen meer hoge temperaturen en een hardere wind. Precies wat je niet wilt hebben.

Ruim een week geleden reed ik nog van Alexandra (ten noorden van Melbourne) via Taggerty en Marysville door de Yarra Valley naar Melbourne. In Taggerty en Marysville zijn inmiddels vele doden gevallen en zijn complete dorpen afgebrand. Een erg raar idee.


AJ 
Stokbole bakker

09-02-2009
09:03:36
Nu al 130 doden. En volgens de politie zo'n btje allemaal aangestoken. Dan ben je toch mooi ziek in je hoofd.

Maar, plaatjes BM zien er mooi uit.

[Bewerkt op 09-02-2009 - 09:03:55]


Ferdau 


09-02-2009
10:17:08
Heel erg gaaf! Ik zie allemaal nieuwe mogelijkheden!

Hilberto 
Admin

09-02-2009
14:52:18
Je bedoelt dat :
- Er op de plaats van de nu woekerende branden straks weer mooi gebouwd kan worden ?
- Dat je in de Blue mountains ruimte ziet voor een schitterend industrieterrein ?

Verder eigenlijk niet echt geestig, die branden. 't Is ook niet echt de manier waarop je eind wilt komen volgens mij.

De premier spreekt van massamoord. In ieder geval zal de aansteker (of zijn het er meer ?) inmiddels wel het idee hebben dat het ietwat uit de hand gelopen is, mag je hopen. Anders aan de hoogste boom opknopen maar..


Eelco 
Student

10-02-2009
08:58:59
Het schijnt dat bosbranden vaak aangestoken worden door gefrustreerde brandweermannen die hun baan zijn verloren, of dreigen te verliezen, en zo even wat extra werk creeeren.

Maar ik heb gehoord dat er in ieder geval al 2 van die grappenmakers aangehouden zijn.



Ferdau 


10-02-2009
12:20:10
O jee, ik wordt niet helemaal goed begrepen (ik druk mezelf wat ongelukkig uit). Nee, die bossen moeten ze zo laten (-> geen bebouwing) en de hufters die met vuur spelen keihard aanpakken.
Massamoord klinkt wat kru, maar het is eigenlijk wel de uitkomst van een bos in de fik steken.

Ik bedoelde meer dat de plaatjes zo mooi zijn dat ik vakantiemogelijkheden zie.....


Hilberto 
Admin

10-02-2009
13:18:43
Ah ! Tja, dat was al niet zo'n probleem hè... Leuk landje. Kunnen we wel eens heen :P

We moeten maar een prioriteitenlijstje gaan maken oid. Ik word deze dagen weer eens ernstig geconfronteerd met het feit dat op dit gebied misschien toch niet alles kan wat ik leuk zou vinden.


IL Fenomeno 
crematoriumtest...

12-02-2009
11:22:59
Even twee plaatjes vanuit NZ:





[Bewerkt op 12-02-2009 - 11:25:29]


AJ 
Stokbole bakker

12-02-2009
13:04:27
He, zie ik daar nou een Ork lopen?

Hilberto 
Admin

12-02-2009
14:57:18
Soep eet je met een lepel ! (voor iemand er over begint)

Maar oeioeioei, dat is meteen al akelig best ! Je kunt indd zo'n LotR tourtje doen daar hè. En dan stiekem in het puin van Mordor naar een gesmolten ring zoeken hè..



<-- Terug naar Forumindex --     [1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] - 9 - [10] [11] [12]
Artwork, coding en design zijn geregeld door de filantropische instelling Dompraat.nl. Copyright © (2002-2003) Dompraat.nl. Commentaren, lofliederen en suggesties worden met graagte ontvangen. Laat een berichtje achter op het forum!