Onintelligente gesprekken voor de massa

Forum / Weetenschappen der Dompraet / Amerikanen dom?       

Pagina 1 van 3 ---- - 1 - [2] [3]
IL Fenomeno 
crematoriumtest...

15-05-2007
16:42:22
Natuurlijk zullen er ook wel Amerikanen bestaan die enigszins weten hoe het er in de wereld buiten de VS aan toe gaat. Maar die mensen zijn niet grappig genoeg om filmpjes over te maken. Die domme idioten wel, dus daar hier de aangewezen plaats om filmpjes van domme Amerikanen te plaatsen.

Ik begin met een filmpje waarin een Amerikaans gezin serieus gelooft dat men in Engeland graag 'squirrels' en 'Chipmunks' eet:

http://www.youtube.com/watch?v=HlGnaHWVLDA

Het topografische kennis bij Amrikanen is ook niet bijster groot. Iran blijkt in Australië te liggen en 'Yougoslavia' is een land beginnend met een 'U'en een driehoek heeft slechts één zijde:

http://www.youtube.com/watch?v=HCkYfYa8ePI



AJ 
Stokbole bakker

15-05-2007
16:57:48
Wat zijn die lui toch verschrikkelijk achterlijk. Waarschijnlijk zijn ze het niet allemaal maar een heel groot deel is echt dom. Verslaggever: "Star Wars is based on a true story? True or false?" Amerikaan: "True".

Moddereter 


15-05-2007
17:09:24
Ook ik heb me wel eens verwonderd over topografische kennis van Amerikanen. Totdat zij mij vroegen de Amerikaanse staten aan te wijzen..

Eelco 
Student

15-05-2007
17:20:18
Zou het intelligentieniveau van Amerikanen echt lager liggen dan dat van Europeanen? Ik betwijfel het. Het is inderdaad bekend dat Amerikanen zich voornamelijk bezighouden met hun eigen problemen etc., maar dat land is ook iets groter dan bijv. Nederland. Wat betreft de topografische kennis, kan me nog het programma 'De Vakantieman' met Frits Bom herinneren. Er werd aan Nederlanders op wintersport gevraagd waar men zich bevond (men moest het aanwijzen op een landkaart). Er waren hele volksstammen die op Engeland of Scandinavie wezen, terwijl ze zich in Oostenrijk bevonden:)

AJ 
Stokbole bakker

15-05-2007
17:21:40
Quote :
Ook ik heb me wel eens verwonderd over topografische kennis van Amerikanen. Totdat zij mij vroegen de Amerikaanse staten aan te wijzen..


Ok, maar je weet het land iig wel te vinden. Dat is iets wat de meeste Amerikanen niet eens kunnen. De meeste Amerikanen kunnen zelf niet eens hun staten aanwijzen.

Quote :
Er waren hele volksstammen die op Engeland of Scandinavie wezen, terwijl ze zich in Oostenrijk bevonden:)


Waren waarschijnlijk Belgen ;)

[Bewerkt op 15-05-2007 - 17:23:14]


Eelco 
Student

15-05-2007
17:22:41
Nou, dat land wisten die mensen dus niet te vinden. Of bedoel je het land Europa?

AJ 
Stokbole bakker

15-05-2007
17:27:49
Wow, niet zo snel. Ik bedoel dat ze aan Moddereter vroegen om de staten aan te wijzen.
Dus dat zou bij wijze van spreken hetzelfde zijn als een Amerikaan vragen of ie Friesland ff aan wil wijzen.
Terwijl een groot deel van de Amerikanen niet eens een fatsoenlijk land aan kan wijzen op een kaart.

[Bewerkt op 15-05-2007 - 17:29:35]


Eelco 
Student

15-05-2007
17:36:05
Ok, sorry. Iets te enthousiast.

Hilberto 
Admin

15-05-2007
18:29:48
Als je t mij vraag, kun je Amerikaanse staten beter met europese landen vergelijken (ipv met NL provincies).

IQ verschil zal verder indd wel meevallen. Is meer oogkleppenellende, zoals eerder opgemerkt.


IL Fenomeno 
crematoriumtest...

15-05-2007
18:36:29
Je zou Europa met z'n landen indd kunnen vergelijken met de VS en de verschillende staten. Maar Dit ging niet alleen om Europese landen, ze wisten sowieso geen land juist aan te wijzen. Zoals eerder gezegd heb ik ook het idee dat een groot deel van de Amerikanen zich eigenlijk nauwelijks interesseert voor de wereld buiten de VS. Natuurlijk is dit wel een mooie selectie van domme antwoorden, maar ik kan mij toch niet aan de indruk onttrekken dat er hier wel héél veel ontzettend onnozele antwoorden worden gegeven.

Eelco 
Student

15-05-2007
18:42:43
Het schijnt trouwens ook dat slechts 20% van de Amerikanen weet waar Irak ligt. Sommigen denken dat het in Zuid-Amerika ligt.

Hilberto 
Admin

15-05-2007
19:18:05
Geven ze daar uberhaupt aardrijkskunde op school ? Niet dat dat nodig is om te weten waar Irak ligt, maar goed.

Johannis 
Flierefluiter

16-05-2007
11:58:27
Er was laatst bij dat programma op nld3 over slimmer worden enzo (met die BN-ers) ook een stukje over dat ze mensen gingen vragen waar Nederland lag. Heel wat mensen konden dat ook niet aanwijzen. :'(

Eelco 
Student

16-05-2007
13:49:16
Je bedoelt dat programma dat gepresenteerd wordt door Katja Schuurman. Wat een prachtige contradictie, Katja Schuurman en een programma over slimmer worden.

AJ 
Stokbole bakker

16-05-2007
14:40:21
Zo dom is Katja Schuurman nou ook weer niet. Ze zijn er een stuk dommer.

Hilberto 
Admin

16-05-2007
15:21:59
Katja DOET misschien dom, maar ze is het beslist niet indd. Wel vreemd dat je je dan bij zo'n club als BNN op tv laat komen, maar dat moet iedereen zelf weten.

IL Fenomeno 
crematoriumtest...

16-05-2007
17:06:57
Ach, Katja moet ook haar boterham verdienen. En om nou iedere maand in de Playboy te gaan staan lijkt me ook niet echt super.

Eelco 
Student

16-05-2007
19:20:06
Ik dacht dat een belangrijk selectiecriterium van BNN was dat je IQ beneden een bepaalde grens moet liggen.

IL Fenomeno 
crematoriumtest...

16-05-2007
20:55:43
Misschien was zij juist slim genoeg om de IQ-test in haar voordeel/nadeel(maar net hoe je t bekijkt) te manipuleren.

Goits 
kapster

16-05-2007
21:22:23
halloow mensen!!
ik kom ook ff om het hoekje kijken. ik wil ff zeggen dat ik niet slim ben maar dat die amerikanen wel bij de belgen in het schuitje kunnen!! jezus wat een achterlijke lui!!!


<-- Terug naar Forumindex --     - 1 - [2] [3]
Artwork, coding en design zijn geregeld door de filantropische instelling Dompraat.nl. Copyright © (2002-2003) Dompraat.nl. Commentaren, lofliederen en suggesties worden met graagte ontvangen. Laat een berichtje achter op het forum!