Onintelligente gesprekken voor de massa

Forum / Weetenschappen der Dompraet / Oude tijden laten herleven       

Pagina 3 van 3 ---- [1] [2] - 3 -
Eelco 
Student

30-04-2007
14:39:34
Het punt is dat veel mensen het nog steeds groot nieuws vinden dat Feyenoord wordt afgedroogd met 5-1. Men beschouwt Feyenoord nog steeds als een topclub (ook bij Talpa blijkbaar). Als je dit niet meer zou doen, is de uitslag van gisteren niet zo heel erg bijzonder en in dat geval kun je gewoon de media-aandacht op de winnende ploeg richten. Aan de andere kant, het was wel een mooi gezicht, die van Hooijdonk. Het deed me een beetje aan de plee-offs van vorig jaar denken. Nadat Feyenoord twee keer door Ajax was afgedroogd liep Kuyt ook huilend over het veld. Onbetaalbaar, voor de rest ....

Bee 


30-04-2007
20:30:51
Hm... ik dacht eigenlijk dat het vooral te maken had met de sponzer: het AD?

Eelco 
Student

30-04-2007
20:35:49
Verklaar je nader Bee.. de sponsor: het AD?

Bee 


30-04-2007
22:21:15
Sponsor idd, sorry *schaam*

Is het Algemeen Dagblad geen sponsor van de eredivisie? En komt t AD niet uit de randstad? (sterker nog, ik dacht uit Rotterdam, of ben ik nu mis?)


Eelco 
Student

01-05-2007
09:06:00
Ja, het AD komt volgens mij uit Rotterdam. Ik wist alleen niet dat ze de Eredivisie sponsorden.

Bee 


01-05-2007
11:18:51
"AD Sportwereld is onder meer partner van de Eredivisie CV en sponsor van de voetbalclubs Feyenoord [...]"

Eelco 
Student

02-05-2007
13:30:31
O dat zou best kunnen, maar dan volg ik nog niet helemaal waarom het AD er belang bij zou hebben dat er zoveel aandacht aan Feyenoord besteed wordt. Als het AD ook Feyenoord sponsort, is dat waarschijnlijk als een of ander co-sponsortje. En als partner van de Eredivisie CV hebben ze toch niet in het bijzonder belang bij Feyenoord-aandacht. Al zal een huilende van Hooijdonk wel goed voor de kijkcijfers zijn geweest, haha.

Super Snackman 
Pro Frysk

08-05-2007
21:26:42
Voetbal snap ik niet, sorry kan niets zinnigs posten

Eelco 
Student

09-05-2007
08:31:54
Het is heel simpel: Er zijn 2 teams van 11 spelers die proberen de bal in het doel van de tegenstander te schoppen/koppen. Wie de meeste doelpunten heeft gemaakt na 90 minuten wint de wedstrijd. Moet te snappen zijn, toch?

<-- Terug naar Forumindex --     [1] [2] - 3 -
Artwork, coding en design zijn geregeld door de filantropische instelling Dompraat.nl. Copyright © (2002-2003) Dompraat.nl. Commentaren, lofliederen en suggesties worden met graagte ontvangen. Laat een berichtje achter op het forum!