Onintelligente gesprekken voor de massa

Forum / Weetenschappen der Dompraet / Oude tijden laten herleven       

Pagina 2 van 3 ---- [1] - 2 - [3]
AJ 
Stokbole bakker

17-04-2007
11:56:22
Oeh, scherp :)

Arjanus 
Jirpelskieler

17-04-2007
14:30:00
Ik denk laat ik ook weer es even kijken. *kijkt om zich heen en zwaait naar iedereen. (Wordt daarbij door slechts twee konijnen schaapachtig aangekeken, maar dat terzijde)*

Na enkele posts gelezen te hebben, krijg je toch gelijk meer inzicht in de voorkeuren van de vader van Moddereter en weet ik ook dat Hilbertus Magnus verkouden is. Gewoon een erg informatief forum dit, niks geen dompraat.

Ik sluit me aan bij het voornemen van AJ om wellicht ook wat vaker ten tonele te verschijnen.


AJ 
Stokbole bakker

18-04-2007
04:48:59
Prima Arjen, maar moet dat logo nou weer?

Arjanus 
Jirpelskieler

20-04-2007
15:55:41
Eh ja, mooi toch? Als de titel binnen is, zal ik weer een nieuwe avatar uitzoeken.

Moddereter 


24-04-2007
01:35:44
Die van AZ bedoel je?

AJ 
Stokbole bakker

24-04-2007
02:36:56
Ghehe, die visa/mastercard (of wat het ook maar is) slogan slaat dit seizoen ook wel op PSV: "Priceless" :)

Arjanus 
Jirpelskieler

25-04-2007
22:27:41
Jajaja :-) Ik stel voor om morgen Koeman eruit te gooien en zondag alsnog op miraculeuze wijze kampioen te worden. Bevrijd van een loden last kan er vast met 10-0 van Vitesse worden gewonnen.

AJ 
Stokbole bakker

26-04-2007
09:48:53
En toen werd je wakker :)

Eelco 
Student

27-04-2007
17:36:52
Ik hoop dat Koeman nog vele jaren in Eindhoven blijft. De boel in de vernieling helpen is z'n sterkste punt, dus mijn zegen heeft rooie Ronald.

Moddereter 


27-04-2007
23:27:39
He Duin, opsokkebolje mei dot logge logo

Hilberto 
Admin

28-04-2007
10:46:07
Hmmm, zou dat logo misschien een beetje een reactie zijn op t een of ander ? :)

Eelco 
Student

28-04-2007
20:33:06
Ach, een beetje provoceren kan nooit kwaad. Toch? Ik neem trouwens aan dat Moddereter een pseudoniem is voor Heert-Jan S., voormalig groenteboer van Billy Turf?

Arjanus 
Jirpelskieler

29-04-2007
10:39:47
Het uur U is aangebroken!
Haalt Koeman de play offs?
Verliest Ajax wederom punten tegen een laagbloeier?
Staat Louis vanavond op het bordes of blijkt Excelsior toch een onoverkomelijk obstakel?
Plukt Heerenveen in de play offs alsnog het Champions League ticket voor de neus van Ajax vandaan of weten Pierre & co de gekneusde Vandenbussche tot wanhoop te drijven?



Arjanus 
Jirpelskieler

29-04-2007
13:01:55
Ik begrijp overigens dat Moddereter in de plaatselijke appiehappie al een twijfelachtige reputatie had opgebouwd als zijnde liefhebber van compost en bemeste tuinaarde?


Moddereter 


29-04-2007
22:42:37
Jongens, geen namen aub. Arjanus, mijn reputatie is stijgende, ook als rechtsback zijnde.

Trouwens: vonden jullie jankende Bonfire op TV ook zo lief:D


Hilberto 
Admin

29-04-2007
22:49:46
Ja, echt geweldige televisie zeg :D

Net als ie een beetje staat te grienen rost Alves nog eentje tegen de touwen. Het was jammer dat er geen geluid bij was, want dat leverde zeker weer een lange uithaal op.

Hij was duidelijk weer bezig met een van de pogingen om zijn teamgenoten te inspireren.


Bee 


30-04-2007
09:17:09
Toch raar dat enkel de rouwende Feyenoorders in beeld werden gebracht. Ze laten geen juichende Heerenvener zien.
Achteraf een interview met v Hooijdonk, ipv een interview met Alves (goed, daar heb je idd een tolk voor nodig). Dat zou je eens met schaatsen moeten doen: "WERELDRECORD VOOR KRAMER!! En we interviewen enkel Rykkje, die 4e werd"
Hoezo de televisie wordt gemaakt vanuit een randstad-oogpunt?


Johannis 
Flierefluiter

30-04-2007
12:31:51
Hoera! Bekenden!

Sānbult is ek wer van de party, allemachtig prachtig!

Bee heb ik wel gezien. maar wie dat is, weet ik niet meer.

Oh en gebroeders Oosting, gefeliciteerd met het kampioenschap! :D


Bee 


30-04-2007
13:15:51
Niet zo belangrijk wie ik ben

Oh, trouuwens: altijd gedacht dat Bonfire een paard was...


Arjanus 
Jirpelskieler

30-04-2007
14:20:38
Je gooit jezelf door het hele elftal Moddereter. Je opofferingsbereidheid kent nauwelijks grenzen, dat blijkt wel weer.

De ene persoon is trouwens ook gewoon leuker om te interviewen dan de ander. Alves kraamt toch maar wat cliches uit en een Pierre met waterlanders is natuurlijk prachtige tv.
Types als Sjaak Polak zijn ook absoluut een aanwinst voor de voetballerij. Ja inderdaad, de iets minder bekenden in de voetbalwereld kennen deze held waarschijnlijk niet eens. Z'n interviews zijn dan ook van grotere klasse dan z'n voetbaltalenten. De (ontbrekende) IQ's zijn tijdens de gesprekken van het scherm af te plukken.


Eelco 
Student

30-04-2007
14:39:34
Het punt is dat veel mensen het nog steeds groot nieuws vinden dat Feyenoord wordt afgedroogd met 5-1. Men beschouwt Feyenoord nog steeds als een topclub (ook bij Talpa blijkbaar). Als je dit niet meer zou doen, is de uitslag van gisteren niet zo heel erg bijzonder en in dat geval kun je gewoon de media-aandacht op de winnende ploeg richten. Aan de andere kant, het was wel een mooi gezicht, die van Hooijdonk. Het deed me een beetje aan de plee-offs van vorig jaar denken. Nadat Feyenoord twee keer door Ajax was afgedroogd liep Kuyt ook huilend over het veld. Onbetaalbaar, voor de rest ....

<-- Terug naar Forumindex --     [1] - 2 - [3]
Artwork, coding en design zijn geregeld door de filantropische instelling Dompraat.nl. Copyright © (2002-2003) Dompraat.nl. Commentaren, lofliederen en suggesties worden met graagte ontvangen. Laat een berichtje achter op het forum!