Onintelligente gesprekken voor de massa

Forum / Weetenschappen der Dompraet / Ijsland foto's (voor snelle verbinding)       

Pagina 2 van 2 ---- [1] - 2 -
Hilberto 
Admin

11-09-2007
19:22:21
Quote :
Laten we er gewoon een familietripje van maken ofzo. Kunnen we onze ouders niet laten dokken?
Ahum.


Puik plan. Kunnen we eerst ook nog wat andere bestemmingen doen ? Ijsland is superstoer, maar ik heb vrij snel honger naar wat nieuws.

Ik hoor graag ideeën voor leuke bestemmingen die enigszins bereisbaar zijn, en dus niet noodzakelijkerwijs langer dan 2 weken aaneengesloten vakantie eisen. Persoonlijk lijkt Egypte me wel een leuke, dus dat is vast 1.


Arjanus 
Jirpelskieler

12-09-2007
07:15:40
Het Atlas gebergte in Marokko, ongetwijfeld ook de moeite waard.

Hilberto 
Admin

12-09-2007
10:07:47
Denk dat de zonvakantie maar naar Malta of de Canarische eilanden moet deze keer (ja, ik ga wel weer voor de dubbel als ik het voor elkaar krijg natuurlijk).

Euh, Atlas gebergte ? Dat stuk ellende heeft de grootste woestijn ter wereld gecreëerd. Is er verder iets koels te zien ? :) Kortom: ik verwacht nu een uitgebreide omschrijving / reclamefolder.


IL Fenomeno 
crematoriumtest...

13-09-2007
23:26:36
U roept, wij draaien:

Quote :
De Atlas is een plooiingsgebergte dat tot 4000 meter oprijst. Tot diep in de zomer ligt er sneeuw op de hoogste toppen. Aan de zuidkant gaan de hellingen via een steppeachtig gebied op een hoogvlakte over naar de grind- en rotswoestijnen van de Sahara. Omdat het er zo kaal is heeft men voortdurend een goed uitzicht op de bergen in de verte. De begroeiing in de bergen oogt al direct anders: je ziet er steeneiken, ceders en sparren. Hier en daar ligt er nog sneeuw tussen de bomen. Tot op grote hoogte kun je er schaapskuddes zien rondlopen; soms moet je wachten om ze de weg over te laten steken. Er heerst een lekker koel temperatuurtje van ongeveer tien graden. Een van de hogere passen die we overgaan, de Col du Sad, ligt op 2178 meter hoogte.


Van een reisorganisatie ;-)


AJ 
Stokbole bakker

14-09-2007
13:41:17
Wikipedia: http://en.wikipedia.org/wiki/Atlas_Mountains

Bee 


16-09-2007
13:16:41
Quote :
Laten we er gewoon een familietripje van maken ofzo.

Puik plan. Ik hoor graag ideeën voor leuke bestemmingen die enigszins bereisbaar zijn, en dus niet noodzakelijkerwijs langer dan 2 weken aaneengesloten vakantie eisen.


Familietripje dus... Hmm.. Voor Zuid Afrika lijkt twee weken mij wat kort...


<-- Terug naar Forumindex --     [1] - 2 -
Artwork, coding en design zijn geregeld door de filantropische instelling Dompraat.nl. Copyright © (2002-2003) Dompraat.nl. Commentaren, lofliederen en suggesties worden met graagte ontvangen. Laat een berichtje achter op het forum!