Onintelligente gesprekken voor de massa

Forum / Weetenschappen der Dompraet / Lieve Mona       

Pagina 2 van 2 ---- [1] - 2 -
Moddereter 


30-05-2007
15:14:15
Jezus, nog zo'n TOPic uit het verleden.

Lieve Mona,

als ik mij in den ochtend om wil draaien in bed, stoot ik mijn hoofd aan iets dat meedraait. Moet ik ophouden met draaien?

Groeten,

X.


IL Fenomeno 
crematoriumtest...

30-05-2007
16:29:43
Lieve X,

Ophouden met draaien is nergens voor nodig. Ik krijg het idee dat je 's ochtends misschien last hebt van een zogenaamde 'ochtenderectie'. Een oplossing zou kunnen zijn om je lid iedere avond met ducktape goed vast te plakken aan je buik. Je zult zien dat je je hoofd niet meer zult stoten en ook geen last meer hebt van 'iets' dat met je meedraait.

Liefs,
Mona


Bee 


30-05-2007
16:59:10
De aarde draait om de zon, de maan om de aarde, de aarde ook nog een keer om zijn as, maar wat draait er om X?

Hilberto 
Admin

31-05-2007
08:15:48
Ik vraag me af in wat voor foetushouding X slaapt, maar de analyse van Mona lijkt me verder foutloos.

---

Lieve Mona,

Het is zo'n ovaal ding, met een schaal erom heen. Je kunt t gebakken en gekookt eten. Ik ben vergeten hoe het heet. Kun je mij helpen ?

Y

(ok, dit is zonder zout wel vrij flauw).


IL Fenomeno 
crematoriumtest...

31-05-2007
11:35:47
Lieve Y,

Dat is wel een hele moeilijke vraag zeg. Ik heb er eens goed over nagedacht en de nodige naslagwerken doorgenomen, maar ik twijfelde nog steeds. Na overleg hier op de redactie zijn we tot de conclusie gekomen dat je waarschijnlijk een harde aardappel bedoelt. Misschien een Nicola of een Opperdoezer Ronde. Nu gaat er vast een belletje bij je rinkelen. Veel succes in de keuken.

Liefs,
Mona


AJ 
Stokbole bakker

31-05-2007
11:52:47
Lieve Mona,

Helaas ben ik niet veel wijzer geworden van je antwoord. Het is namelijk niet een harde aardappel die ik bedoel. Het komt uit een dier. En voor zover ik weet, komen aardappelen niet uit dieren. Dus ik hoop dat je me nog een keer kunt helpen.

Y


IL Fenomeno 
crematoriumtest...

31-05-2007
12:15:28
Lieve Y,

Kun je misschien achterhalen waar het dier vandaan komt? Heeft het misschien een verleden op de Antillen? Ik wilde het liever niet melden, maar ik heb sterk het idee dat je een dier hebt dat gebruikt is voor de drugssmokkel. De ovaaltjes met schaal zijn waarschijnlijk bolletjes drugs. Tenzij je zelf graag flink de bloemetjes buiten wilt zetten, raad ik je aan hiermee naar het dichtstbijzijnde politiebureau te gaan om hier je dier open te laten snijden. Veel plezier met je dier en z'n bolletjes.

Liefs,
Mona


AJ 
Stokbole bakker

31-05-2007
12:37:53
Lieve Mona,

Ik weet niet hoe je er bij komt dat ik dat dier heb. Het zou best wel kunnen, maar ik heb dat dier niet. Hetgeen wat ik zoek komt op een natuurlijke manier uit een dier, het wordt er dus niet door de mens eerst ingedrukt. Dus ik hoop dat je me deze keer wel kunt helpen.

Y


Hilberto 
Admin

27-06-2007
20:36:16
Nouw Y, volgens mij is het gewoon STRONT.

De reutel,
Klaas (het irritante broertje van Mona).
----

Lieve Mona,

Ik heb sinds enige tijd last van steken in mijn oog bij het drinken van een kopje koffie of thee. Wat moet ik doen om dit te voorkomen ?

Groetjes,
Q.


AJ 
Stokbole bakker

28-06-2007
11:06:53
Lieve Q,

Ik stel voor dat je voortaan de koffie of thee via je mond naar binnen werkt. Dus probeer het niet meer via je ogen naar binnen te werken. Ik hoop dat dit werkt tegen de stekende pijn.

Liefs,
Mona

[Bewerkt op 28-06-2007 - 11:07:17]


Eelco 
Student

28-06-2007
13:38:38
Lieve Mona,

Sinds ik de pas geopende dark room bij mij om de hoek heb bezocht, heb ik last van een branderig gevoel in mijn anus. Kun je mij vertellen of deze twee zaken iets met elkaar te maken hebben?

Groeten,
X.


AJ 
Stokbole bakker

28-06-2007
13:46:01
Lieve X,

Tenzij je in die dark room gepenetreerd bent met een bos brandnetels, zie ik geen verband tussen de dark room en het branderige bevoel in je anus. Kun je misschien vertellen wat je in die dark room gedaan hebt?

Liefs,
Mona


Eelco 
Student

28-06-2007
15:45:36
Lieve Mona,

Ik heb wel het idee dat ik gepenetreerd ben in die dark room, maar niet met een bos brandnetels. Aangezien ik me weinig meer kan herinneren van de bewuste avond, kan ik je niet goed vertellen wat ik daar precies gedaan heb. Ik lijd er erg onder, kan er ook niet meer van slapen. Kun je me alsjeblieft uit de brand helpen?

Liefs,
X.


AJ 
Stokbole bakker

28-06-2007
16:00:56
Lieve X,

Als jij zegt dat je niet met brandnetels bent gepenetreerd, dan geloof ik je. Het zou ook kunnen zijn dat je gepenetreerd bent met een deegroller die ingesmeerd is met tijgerbalsem. De tijgerbalsem zou nl het branderige gevoel kunnen verklaren. Is je anus ook uitgescheurd? Aangezien een deegroller over het algemeen van flink formaat is. Ik hoop dat ik je hier enigzins mee op weg help.

Liefs,
Mona


Eelco 
Student

28-06-2007
22:19:07
Lieve Mona,

Ik heb inderdaad het idee dat mijn anus uitgescheurd is. Waar er eerst slechts 1 vinger in paste, krijg ik er nu met gemak 3 naar binnen. Ook voelt het alsof er zich kleine beestjes rond m'n anus genesteld hebben.

Liefs,
X.


AJ 
Stokbole bakker

29-06-2007
11:32:26
Lieve X,

Je verteld dat je het idee hebt dat je beestjes in je anus hebt. Dan zou het ook nog kunnen zijn dat gepenetreerd bent met een rottend ledemaat. Een compleet been zou ik niet uitsluiten. Die 'beestjes' zou dan maden kunnen zijn. Mocht dit het geval zijn, dan zou ik toch even contact opzoeken met de huisarts. Ik hoop dat het nu wat duidelijker is.

Liefs,
Mona


Moddereter 


29-06-2007
12:59:56
Beste Mona,

Volgens mij zit je er flink naast. X wast zich nooit en met een uitgescheurde ster moet je voorzichtig zijn. Ik heb hem gister zien lopen, waarbij hij toch minimaal 3 van de 4 minuten met zijn onsmakelijke vinger in zijn ster zat te graven.

Liefs,

Bubba


AJ 
Stokbole bakker

29-06-2007
13:06:03
Lieve Bubba,

Dat X zich nooit wast, heeft er niet perse iets mee te maken. Het vieze lichaam van X is dan natuurlijk wel een paradijs voor menig ongedierte, maar die beestjes in zijn anus komen daar niet vanzelf. Omdat de beestjes in zijn anus voor een verschrikkelijke jeuk kunnen zorgen, denk ik dat X daarom met zijn vinger in zijn anus zat. Misschien moet je voortaan eerst even vragen wat er aan de hand is, voordat je begint te oordelen.

Liefs,
Mona


Moddereter 


29-06-2007
13:25:00
Lieve Mona,

Misschien had ik het gevolg van het stergraven ook nog uiteen moeten zetten.

Mijn excuses, het was blijkbaar te lastig.

Kusjes,

bubba


<-- Terug naar Forumindex --     [1] - 2 -
Artwork, coding en design zijn geregeld door de filantropische instelling Dompraat.nl. Copyright © (2002-2003) Dompraat.nl. Commentaren, lofliederen en suggesties worden met graagte ontvangen. Laat een berichtje achter op het forum!